tiistai 2. huhtikuuta 2013

Viimestä työviikkoa viedään !

Terveiset vielä täältä Pietarista!Päivitykset ovat olleet vähäisiä johtuen pääosin netin toimimattomuudesta.Nettitikku toimi aluksi, mutta jostain syystä ei enää. Mulla on ollu 10-18 vuoroa viimeset viisi viikkoa ja kämpillä olen ylensä vasta puoli kahdeksan aikoihin. Kunon siinä kauheassa väenpaljoudessa kotiin päässyt, niin ei tee mieli mihinkään lähteä.Nyt voi jo vähä hengähtää kun on enää kaksi päivää työtä jäljellä :) Aamiaisvuorot ovat onneksi taakse jäänyttä elämää. Olen ollut a la carten mice en placessa nyt muutamia viikkoja. Aamusin on lista, mistä katotaan mitä tehdään. Vuoropällikko tai joskus joku kokeneemmista kokeista sanoo mitä pitää tehdä, joskus saan jopa itse päättää. Olen valmistanut enemmän kylmiä ruokia, mutta esim. borssikeittoa, sipulikeittoa ja strokanovia olen tehnyt. Pääsin myös tutustumaan show kitcheniin parina päivinä. Siellä siis nostetaan annokset. Sain erittäin hyvää englanninkielistä(mikä on ihme) opastusta siellä ka sain laittaa itsekin esille annoksia asiakkaille, että semmosta..Sinne kun ei harjottelijoita niin vaan päästetä, niin täytyy kai olla tyytyväinen.Aika hierarkista muutenkin tämän keittiön touhu on.
Työtä on ollu edelleen riittävästi ja paljon ei työpäivän aikana juuri ylimäärästä kerkeä puhumaan. Hyvä että saa työhön liittyvät asiat selviyettyä. Yksi työkaveri Oleg kutsui minut perheensä luo kylään ja olen käynyt siellä jo pari kertaa. Pieni koti, paljon lapsiaja onnellinen perhe.Kun olen jaksanuut olen käyny myös toisten ystävieni luona, heidät tunnen jo vuosien takaa.Muutoin vähäinen vapaa aika on mennyt voimia keräillessä.Nyt kuitenkin on tiedossa melkein viikko omaa aikaa, ennenkuin palaamme. en aio kämpillä vanhentua:)
T Sari


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommenttia:

  1. Mahtavaa, pian nähdään!

    VastaaPoista
  2. Nopeesti kyl aika menny, on tullut luettu blogia, vaikkakin nyt parin viikon tauko ja Miira ja Riinakin näköjään täällä päivitelly blogia ja kohta kans takas Suomes kaikki. Pikaisiiin näkemisiin t. V :)

    VastaaPoista