tiistai 25. helmikuuta 2014

Belgiassa

Maanantaina 24. helmikuuta 2014

Hei!

Nyt ollaan päästy onnellisesti Eupeniin, Belgiaan. Matka alkoi eilen sunnuntaina aamulla kun oli tarkoitus lähteä junalla Helsinkiin. Itse kuitenkin muistin päivän väärin, mutta onneksi ehdin muutaman tunnin varoitusajalla pakata ja ajaa Helsinki-Vantaan lentokentälle (tai en siis ajanut itse mutta kuitenkin). Lento lähti ajoissa kello 16.45 Suomen aikaan ja oli perillä Brysselissä kaksi tuntia ja 25 minuuttia myöhemmin. Täällä kello on aina tunnin vähemmän.

Brysselissä kävimme kahvilla ja siirryimme aikataulun mukaisesti juna-asemalle. Meillä kuului olla vaihto Bruxelles-Noordin asemalla, mutta tässä vaiheessa jokin meni pieleen. Osuimme jotenkin väärään junaan (vaikka tiedotustaulussa luki varmasti Eupen) ja päädyimme takaisin lentokentälle. Vaihdoimme junaa vielä kolme kertaa, mutta päädyimme aina takaisin Brysselin lentokentälle. Viimein kello puoli yhdeltätoista pääsimme takaisin Bruxelles-Noordiin, josta vaihdoimme Welkenraedtin junaan. Welkenraedt on vain kuuden kilmetrin päässä Eupenista. Yhteyshenkilömme tuli sitten hakemaan meidä juna-asemalta ja vei meidät majoituspaikkoihimme.

Yövyn samassa hotellissa jossa työskentelen. Onneksi olen samanlaisessa hotellihuoneessa kuin hotellin asiakkaatkin. Hotelli on pieni ja siisti, ja huoneeni ikkunasta on todella kaunis näköala. Tällä hetkellä odotan puhelinsoittoa siitä, milloin aloitan työt. Tähän asti kaikki on kuitenkin mennyt hyvin. :)  Lisään tänne kuvia kunhan löydän tietokoneen, tabletilla ei taida onnistua.